‘Wij gaan voor vooruitgang’

HEESWIJK-DINTHER – Met gepaste trots presenteert DIJKHOFF gelegen aan de Heeswijkseweg 7 in Heeswijk-Dinther zijn nieuwe huisstijl. Modern, fris en vernieuwend met ook de voor iedereen bekende kleuren. Het nieuwe logo dat staat voor beweging, circulair en vooruitgang, heeft de D van Dijkhoff en is direct geplaatst op de gloednieuwe elektrische vrachtauto van het op alle vlakken breed inzetbare Grond- Weg- en Waterbouw, Sloop en Natuurtechniek gespecialiseerde familiebedrijf.

DIJKHOFF werd in 1914 opgericht en begon klein. De diverse generaties Dijkhoff die elke keer het roer overnamen waren echter harde werkers die meebewogen met de tijd, inhaakten waar nodig en vooruitgang niet schuwden. Zodoende is het familiebedrijf niet alleen lokaal en regionaal, maar in heel Brabant een bekende speler als het gaat over Grond-, Weg- en Waterbouw (GWW), Sloop en Natuurtechniek.

Naast de 3e generatie staat intussen ook de 4e generatie mede aan het roer. Zoals Rémon Dijkhoff. “Wij gaan voor vooruitgang”, meldt hij om er direct aan toe te voegen: “En daar hoorde een nieuwe huisstijl en logo bij, maar ook elektrisch rijden. Dat is de toekomst en de opmaat naar het nieuwe werken. Ook naar de gemeente Bernheze, lokale bedrijven en particulieren willen we zo laten zien duurzaam betrokken te zijn.”

De onlangs aangeschafte elektrische vrachtauto is dan ook het paradepaardje van het bedrijf. Uiteraard direct voorzien van de nieuwe huisstijl en het nieuwe logo. De eerste in een serie want het bedrijf heeft een zeer uitgebreid machinepark en veel voertuigen die er stap voor stap allemaal van voorzien gaan worden. De tijd was echt rijp voor een eenduidige nieuwe huisstijl inclusief nieuw logo waarbij DIJKHOFF herkenbaar is en blijft.”

Laatstgenoemde is waar goed op gelet is. De DIJKHOFF staat alom bekend om de rood/gele kleuren. Rood als hoofkleur en doorgaans gele letters. Er is bewust gekozen deze kleuren aan te houden. Het nieuwe logo laat een moderne D in geel zien en staat voor beweging, circulair en vooruitgang. Het wagenpark blijft rood en de kranen blijven geel. Laatstgenoemde worden voorzien van een zwart beeldmerk met het nieuwe logo. De nieuwe huisstijl en het nieuwe logo zal stap voor stap geïntroduceerd worden op alles waarbij het uiteindelijk, nét zo bekend zal zijn als waar tot op heden mee naar buiten getreden werd. Rémon laat opgewekt weten: “De nieuwe huisstijl en ons logo zijn verfrissend, toekomstgericht, met ook een nostalgische knipoog.” www.dijkhoff.nl

DIJKHOFF B.V.
Heeswijkseweg 7
5473 KV Heeswijk-Dinther
0413-291391
info@dijkhoff.nl

Tekst en foto: Wendy van Lijssel

Recente artikelen